„Gru, Dru i Minionki” - nowy magazyn dla dzieci Wydawnictwa Egmont

28 lipca br. na rynku ukaże się nowy magazyn dla dzieci „Gru, Dru i Minionki”, wydawany przez Wydawnictwo Egmont.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
„Gru, Dru i Minionki” - nowy magazyn dla dzieci Wydawnictwa Egmont

Czasopismo będzie wydawane pod szyldem Na Topie i jest poświęcone postaciom z filmu „Minionki”. Dla dzieci przygotowano ćwiczenia umysłowe, kulisy rywalizacji między braćmi Gru i Dru. Do pierwszego numeru zostanie dołączony metalowy piórnik.

„Gru, Dru i Minionki” liczy 32 strony i ukaże się w formacie 208 x 278 mm. Cena wydania wynosi 9,99 zł. Redaktor naczelną jest Anetta Radziszewska.

W ofercie Egmont pojawi się także kilka książek: „Ilustrowana opowieść”, „Biblioteka filmowa”, „Gru, Dru i Minionki. 1000 naklejek”, „Księga zagadek”, „Przewodnik po tajnych gadżetach i pojazdach oraz innych superowych rzeczach!”, „Księga łamigłówek”, „Superkolorowanki”, „Superalbum z naklejkami” czy „Książka z tatuażami”.

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji