Gruner + Jahr chce pokonać "Twój Styl" Bauera

Magazyn GLAMOUR wzbogaci ofertę wydawnictwa G+J

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Polska edycja miesięcznika ukaże się na naszym rynku wiosną przyszłego roku. Tymczasem Redaktor Naczelna - Grażyna Olbrych (wcześniej Redaktor Naczelna "Cosmopolitan") kompletuje zespół redakcyjny.

"GLAMOUR" będzie magazynem z tzw. "wyższej półki". Zaoferuje informację, rozrywkę oraz poradnictwo. Znajdą się w nim strony poświęcone światom: mody, urody i biznesu. Swoje stałe miejsce zajmą także wywiady, wydarzenia kulturalne, reportaże i podróże.

"Ma być magazynem, który czyta się szybko, w którym zawarte jest bardzo dużo informacji." Na tym przede wszystkim, według Redaktor Naczelnej, ma polegać jego nowość. Jak też dodaje, przeważać w nim będą krótkie, jednostronicowe artykuły. Miesięcznik "GLAMOUR" pojawi się na rynku wyłącznie w formacie kieszonkowym.

Określany przez przedstawicieli wydawnictwa mianem luksusowego, adresowany będzie głównie do kobiet: młodych, pracujących i nowoczesnych. Cena egzemplarza pozostaje jeszcze tajemnicą, ale wiadomo już, że będzie wynosić około 5 zł.

W przyszłym tygodniu specjalną ofertę promocyjną otrzymają reklamodawcy. Jaką? Tego Dyrektor Grupy Reklamy i Marketingu - Kinga Dubicka, nie chciała zdradzić. Dodała natomiast, że magazyn ma już "pierwsze bookingi na pierwsze wydania". Cena strony reklamowej w polskim "GLAMOUR" to koszt w wysokości 39900 zł.

W 2002 roku wprowadzone edycje GLAMOUR w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Hiszpanii, z powodzeniem zostały przyjęte na tamtejszych rynkach. Czy Polki polubią "GLAMOUR"? Oliver Voigt, prezes G+J Polska, twierdzi, że to doskonały moment na wprowadzenie takiego pisma na rynek polski. Wydawnictwo liczy, że w Polsce miesięcznik "GLAMOUR" osiągnie sukces porównywalny do tego, jaki odniósł "Twój Styl".

Axel Ganz, prezes G+J Magazines International: "GLAMOUR jest czasopismem kobiecym, które idealnie pasuje do portfolio Gruner + Jahr oraz do rynku polskiego. Koncepcja magazynu, jak chyba żadnego innego czasopisma powstałego w ciągu ostatnich lat, opiera się na wysokiej jakości i nowoczesności. Sukcesy magazynu GLAMOUR w Anglii, Niemczech i Hiszpanii mówią same za siebie. Także GLAMOUR Polska zaoferuje informacje, rozrywkę oraz poradnictwo i będzie promieniować radością życia. Cieszymy się ze współpracy z Condé Nast. Zdecydowanie opowiadamy się za jakością i międzynarodowością."

Bernd Runge, wiceprezes Condé Nast International: "Cieszymy się z partnerskiej współpracy z Gruner + Jahr i jesteśmy przekonani, że również w Polsce, tak jak w innych krajach, GLAMOUR odniesie ogromny sukces. To połączenie nowoczesnej koncepcji magazynu w formacie kieszonkowym z aktualną i różnorodną tematyką, zdobywa segment czasopism kobiecych w Europie. Ten przepis na sukces chcielibyśmy zastosować również w Polsce, jednym z najważniejszych rynków czasopism w Europie Wschodniej."

Oliver Voigt, prezes G+J Polska: "W ciągu ostatnich dwóch lat wprowadziliśmy na rynek z ogromnym sukcesem dwa wysokiej jakości czasopisma: NATIONAL GEOGRAPHIC i GALĘ a od wiosny 2003 roku będziemy kontynuować międzynarodowy sukces magazynu GLAMOUR. Cieszę się bardzo, że Grażyna Olbrych, jedna z najzdolniejszych dziennikarek w kraju, zwiąże się z G+J Polska."

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"