Grupa Aha dla GM Records

Agencja reklamowa Aha oraz Estimage Public Relations należące do Grupy Komunikacyjnej Aha rozpoczęły wspólną pracę dla GM Records – lidera w dziedzinie tłoczenia wszelkiego rodzaju dysków optycznych

masz
masz
Udostępnij artykuł:

"Uważam, że to doskonałe rozwiązanie, gdy obie firmy pracujące nad marką współtworzą grupę komunikacyjną. To bardzo ułatwia współpracę oraz gwarantuje spójność wszelkich działań mających bezpośredni wpływ na wizerunek naszej marki" - mówi Mariusz Szpunar, Dyrektor ds. Sprzedaży        i Marketingu GM Records.

Do głównych zadań Estimage PR należeć będzie tworzenie, wdrażanie i koordynacja wszelkich działań mających na celu pozycjonowanie marki, umacnianie obranego wizerunku firmy oraz jej produktów. Agencja, będzie również odpowiedzialna za prowadzenie aktywnej polityki medialnej na rzecz GM Records.

"Zdecydowaliśmy się powierzyć naszą markę pod opiekę Estimage Public Relations, ponieważ przedstawiona przez agencję niekonwencjonalna strategia działań jednoznacznie dowodzi, że zespół poza posiadaniem wysokiej kreatywności, doskonale rozumie specyfikę naszej branży" - mówi Matylda Nosowska, Specjalista ds. Marketingu GM Records.

"Cieszymy się, że będziemy pracować dla tak dużej i zaawansowanej technologicznie firmy jak GM Records. To ciekawe wyzwanie. Wiodąca pozycja na rynku naszego nowego klienta już na starcie podnosi poprzeczkę skuteczności działań dla Aha i Estimage PR. Zaczynamy z wysokiego poziomu -    a może być tylko lepiej!" - mówi Jarosław Betlej, Prezes Grupy Komunikacyjnej AHA.

Zespół Agencji Reklamowej AHA zajmie się opracowaniem koncepcji kreatywnej marki GM Records wraz ze strategią mediową oraz jej realizacją w środkach masowego przekazu.

"O wyborze zdecydowała przede wszystkim kreatywność zaprezentowanych koncepcji. Dzięki nim agencja przekonała nas, że misja  -  "istniejemy by podważać zasady konwencjonalnej komunikacji" - nie jest tylko pustym sloganem, ale faktycznie istniejącą koncepcją, o której już zdążyliśmy się przekonać" - mówi Matylda Nosowska, Specjalista ds. Marketingu GM Records.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online