Grupa Azoty wybiera agencję kreatywną

Grupa Azoty wybiera w przetargu agencję, która będzie wspierać spółkę w działaniach kreatywnych - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Będzie z nią współpracować do końca 2023 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Grupa Azoty wybiera agencję kreatywną

Grupa Azoty zaplanowała realizację działań komunikacyjnych z obszaru sportu, projektów społecznych, także korporacyjnych. W związku z tym chce wybrać do współpracy agencję, która będzie wspierać spółkę w przygotowaniu oraz realizacji strategii komunikacji oraz w optymalizacji nakreślonych koncepcji.

Wybrana agencja będzie odpowiedzialna za kreację i realizację kampanii wizerunkowych z użyciem działań takich jak np. przygotowanie spotów telewizyjnych, radiowych, layoutów prasowych, kreacji do internetu, zmianę Brandbooka i logo Manual, szablon prezentacji Power Point, logotyp 95-lecia Grupy Azoty oraz innych materiałów reklamowych.

Planowane w tym zakresie działania mogą obejmować zarówno reklamę atl (telewizja, radio, outdoor) jak i działania btl – skierowane bezpośrednio do klienta (ulotki, plakaty, foldery, mailing).

Zadaniem agencji będzie stała i bieżąca obsługa ramowa Departamentu Korporacyjnego Komunikacji i Marketingu i innych jednostek organizacyjnych Grupy Azoty i spółek z Grupy Kapitałowej Grupa Azoty .

Zwycięska firma będzie pracować dla Grupy Azoty do końca grudnia 2023 roku. Przetarg trwa do 22 kwietnia br.

O wyborze zwycięskiej agencji zdecydują: cena (55 proc.), doświadczenie agencji (20 proc.), ocena zadań przetargowych (20 proc.), prowizja od kosztów zewnętrznych (5 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"