Grupa dotPR pracuje dla Turner Broadcasting System Poland od lutego 2016 roku, wspierając bieżącą komunikację dwóch popularnych kanałów dziecięcych – Cartoon Network i Boomerang, a także kanału filmowego TNT. W ramach współpracy, agencja realizuje kompleksowe i spójne działania wizerunkowe klienta w mediach tradycyjnych oraz społecznościowych.
Do zadań agencji dotPR należą m.in. bieżące relacje z mediami, realizacja kampanii społecznych, doradztwo oraz wsparcie działań marketingowych. Komunikację kanałów Turnera uzupełnia dodatkowo agencja Get More Social, prowadząc stałą obsługę social media dla marek: Cartoon Network (Facebook, Instagram, YouTube), Boomerang (Facebook) i TNT (Facebook, YouTube).
–
Z przyjemnością rozpoczynamy kolejny rok pracy dla kanałów Turnera. Jesteśmy dumni, iż mogliśmy wspierać powrót kultowych Atomówek do Cartoon Network, zrealizować kolejną edycję kampanii społecznej „Bądź kumplem, nie dokuczaj” z udziałem Grzegorza Krychowiaka, kreować wyobraźnię dzieciaków w ramach „Studia Wyobraźni”, zapuszczać wąsy przy listopadowej akcji #Wąstopad w TNT czy wspierać zwierzaki ze schroniska w ramach „Boom! I pomagam”. W tym roku nie zwalniamy tempa, przed nami kolejne wyzwania!

– podsumowuje Daria Duszyńska-Sałata, PR Director agencji dotPR.
Działania dla poszczególnych marek Turner Broadcasting System Poland prowadzi zespół projektowy. Za komunikację PR odpowiadają:
Marta Bartoszczyk
(PR Team Manager),
Ewelina Średzińska
(PR Manager),
Mateusz Sulwiński
(PR Executive), wspierani przez Monikę Walczak (Junior PR Executive), natomiast działania w social media koordynuje Zuzanna Fortuniak (Account Manager).
-
Obecność w social media od początku stanowi integralną część komunikacji kanałów Turnera. Moderujemy lub zarządzamy łącznie 6 profilami na serwisach Facebook, Instagram i YouTube
– mówi Adam Ścibior, Social Media Director w agencji Get More Social.
Dla różnych marek i kanałów przyjęliśmy różne cele. Na fanpage’u TNT skupiliśmy się na budowaniu społeczności kochającej dobre kino. Z kolei prowadząc profil Cartoon Network, postawiliśmy na jeszcze bardziej przyjazne relacje z młodymi fanami stacji, kładąc nacisk na codzienną rozmowę

– dodaje.
Współpraca ma charakter stały, umowę przedłużono na 12 miesięcy. Wcześniej grupa dotPR została wybrana przez Turner Broadcasting System Poland w toku przetargu ofertowego.
dostarczył

infoWire.pl











