W ramach zawartej umowy Lighthouse pełni rolę strategicznego partnera biura prasowego firmy, zapewniając wsparcie w codziennej komunikacji z mediami.
Kluczowym elementem partnerstwa jest planowanie i realizacja działań komunikacyjnych mających na celu wsparcie realizacji strategii biznesowej oraz wzmocnienie wizerunku Grupy Empik. Zakres współpracy obejmuje m.in. planowanie i realizację aktywności PR-owych, przygotowywanie wypowiedzi zarządu dla mediów, koordynowanie wywiadów z przedstawicielami firmy oraz bieżące reagowanie na wydarzenia medialne istotne z punktu widzenia Grupy.
Za obsługę klienta po stronie agencji odpowiada zespół w składzie: Paulina Siulik, senior project executive oraz Yuliia Zadorozhna, junior project executive. Całość prac jest prowadzona pod nadzorem Izabeli Bieleckiej, senior project managera.

Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Grupa Empik dalej kontynuuje współpracę z agencją Walk PR, która odpowiada między innymi za kompleksowe działania PR produktowego.
Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/walk-pr-obsluguje-empik,7170775111592065a











