Grupa Enea szuka agencji do kampanii employer brandingowej

Grupa Enea prowadzi przetarg na wybór agencji, która zajmie się przeprowadzeniem dla niej kampanii employer brandingowej. Będzie z nią pracować do połowy przyszłego roku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Grupa Enea szuka agencji do kampanii employer brandingowej
fot. materiały prasowe

W I i II etapie współpracy - do 31 grudnia br. - zwycięska firma przygotuje koncepcję kampanii oraz przygotuje projekty takich materiałów, jak plakaty, ulotki, ogłoszenie o pracę, grafiki do social mediów, a w III - do końca czerwca 2020 roku - zrealizuje film na potrzeby kampanii.

Kampania ma przede wszystkim promować Grupę Enea jako atrakcyjnego pracodawcę.

Przetarg trwa do 16 października br. Firma nie ujawnia wysokości budżetu, jaki przeznaczy na zaplanowane działania.

W ostatnim czasie kampanie employer brandingowe prowadzą m.in. Mconald's - prowadzi ją pod hasłem "McDonald's? Mnie pasuje", Coca-Cola, Lidl Polska - hasłem "Tysiące pracowników, tysiące historii".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów