Grupa Graal nowym klientem Hill+Knowlton Strategies

Do grona klientów agencji Hill+Knowlton Strategies dołączyła grupa Graal, zajmująca się przetwórstwem ryb w Polsce. Klienta pozyskano przez rekomendację.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach stałej współpracy agencja zajmuje się komunikacją dwóch marek z portfolio grupy Salatino oraz SuperFish. W ramach stałej współpracy jest odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji, prowadzenie biura prasowego, współpracę z ekspertami zewnętrznymi oraz działania z influencerami.

Za obsługę klienta odpowiada zespół konsultantów z departamentu komunikacji marketingowej, którym kieruje Katarzyna Fabjaniak, group account directora.

Klienta pozyskano w drodze rekomendacji, a umowę podpisano na czas nieokreślony.

Salatino to brand gotowych do spożycia sałatek, SuperFish jest zaś marką produktów bez konserwantów, takich jak ryby wędzone, świeże, marynaty, salinaty czy twarożki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii