W trzecim kwartale 2025 roku grupa kapitałowa Kino Polska TV osiągnęła 80,05 mln zł przychodów z umów z klientami, o 8,3 proc więcej niż przed rokiem (73,87 mln).
Firma zwiększyła też rok do roku kwartalny zysk operacyjny z 19,48 do 24,25 mln zł oraz zysk netto z 15,32 do 19,15 mln zł.
W ujęciu trzech kwartałów przychody grupy Kino Polska TV z umów z klientami poszły w górę r/r o 5,4 proc. do 241,51 mln zł. Wpływy z emisji kanałów zwiększyły się ze 113,35 do 115,34 mln, te z reklam – z 97,3 do 107,27 mln, zaś pozostałe – z 18,51 do 18,9 mln.
Ponad połowa przypada na kanały marki FilmBox i stacje tematyczne, które r/r wypracowały wzrost przychodów ze 118,93 do 125,07 mln zł. Ich zysk zwiększył się minimalnie: z 44,83 do 45,27 mln.
Dwie trzecie więcej zysku Stopklatki
W przypadku stacji pod marką Kino Polska przychody w trzech kwartałach poszły w górę z 26,19 do 26,88 mln zł, a zysk – z 11,06 do 11,36 mln. Wzrosły też wyniki Stopklatki: wpływy z 42,89 do 47,44 mln zł, zaś zysk – z 6,8 do 11,27 mln.

Natomiast Zoom TV przy wzroście przychodów z 23,1 do 24,24 mln zł zanotował spadek rentowności ze 112 tys. zł zysku do 2,08 mln straty. Według firmy to konsekwencja m.in. wyższych wydatków na treści.
Grupa Kino Polska TV w pierwszych trzech kwartałach br. wypracowała 134,07 mln zł zysku EBITDA, wobec 112,45 mln rok wcześniej, zaś jej marża EBITDA zwiększyła się z 49 do 56 proc.
Natomiast zysk operacyjny poszedł w górę z 63,91 do 72,8 mln zł, a zysk netto – z 51,63 do 58,16 mln.












