Grupa Maspex przejęła licencję na markę Nestea

Maspex współpracuje z Nestlé Waters w zakresie dystrybucji i produkcji marki Nestea w Polsce. Grupa Maspex została właścicielem licencji Nestea na polskim rynku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Grupa Maspex przejęła licencję na markę Nestea

Na bazie podpisanej umowy licencyjnej spółki z Grupy Maspex posiadają wyłączne prawo do wprowadzania na rynek i sprzedaży produktów Nestea wszystkim klientom.

Licencję marki Nestea posiadała poprzednio Hoop Polska. Firma przejęła ją na początku 2018 roku od Coca-Coli, która w swoim portfolio zastąpiła Nestea nową marką Fuzetea.

Grupa Maspex już współpracuje z Nestlé

W czerwcu 2019 roku Grupa Maspex podjęła już współpracę z Nestlé Waters (do którego należy Nestea) w zakresie partnerstwa dystrybucyjnego i produkcyjnego w celu wprowadzenia marki Nestea na rynki: rumuński, bułgarski i węgierski. Na tych rynkach Nestea dołączyła do oferty takich marek Maspeksu jak: Tymbark, Tedi, Ciao, Bucovina, Queen’s, Velingrad, Topjoy, Kubu, Apenta, Olympos.

Od stycznia 2020 roku produkty Nestea są dystrybuowane również Czechy, Słowację, Litwę, Łotwę i Estonię.

Nestea oferowana jest w sprzedaży w kilku wariantach - brzoskwiniowym, cytrynowym oraz zielonej herbaty o smaku cytrusowym. Ostatnią dużą aktywnością marketingową marki była kampania z 2015 roku „Weź łyk wolności!”. Za jej realizację odpowiadały firmy McCann Warsaw, Next, MediaCom Warszawa, Fortis i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Maspex w swoim portfolio soków i napojów posiada marki Tymbark, Kubuś, Dr. Witt, Tarczyn, Tiger i Caprio.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem