Time For Friends zakończyło bardzo intensywny sezon letni. Przedstawiciele marek grupy byli obecni na wszystkich najważniejszych letnich wydarzeniach. Zrealizowali też kampanie m.in. dla marek Durex, ASUS czy Samsung, a także 2 duże selfbrandingowe akcje, w ramach których wynajęte samoloty wypisały na niebie manifest MAKE FRIENDS NOT WAR w Berlinie podczas Rave The Planet (Love Parade) oraz #kupiekarnet przy okazji Open’er Festival w Gdyni. Od początku roku bileteria Biletomat.pl należąca do Time For Friends sprzedała ponad pół miliona biletów na wydarzenia w całym kraju, a w trakcie kilku wakacyjnych tygodni obsłużyła wydarzenia na ponad 200 tysięcy uczestników.
Co przyniesie jesień? Masę wydarzeń, koncertów oraz premier muzycznych i lifestylowych. Aby móc realizować projekty o coraz większej skali i odpowiednio przygotować się na nowe plany i wyzwania, poszerzamy swoje kompetencje w działach marketingu, kreacji, sprzedaży oraz w redakcjach. Wzmacniamy nowymi kompetencjami prężnie działający do tej pory zespół – mówi Konrad Kubaczewski, CEO Grupy Mediowej Time For Friends.

Na przestrzeni ostatnich miesięcy zespół liderski Time For Friends powiększył się o doświadczonych i sprawdzonych ekspertów:
Paweł Aniołkowski objął funkcję Head of Operations całej grupy i będzie odpowiedzialny za działania operacyjne z liderami obszarów, nie tylko na poziomie pomysłów i realizacji, ale przede wszystkim egzekucji. Wspiera też zarząd w negocjacjach z klientami.
Damian Siemień to nowy Head of Creative. Do tej pory pracował jako copywriter m.in. dla agencji GREY i albo/albo oraz stworzył markę osobistą jako „Bolesław Chromry”, z którązwiązany jest do dzisiaj. W grupie mediowej odpowie za kompleksowe działania kreatywne dla klientów komercyjnych oraz na potrzeby wewnętrzne.
Magda Fornal objęła stanowisko Head of Sales i zarządza działem sprzedaży B2B. Magda jest ekspertką w dziedzinie działań content marketingowych, video oraz social mediowych. Do tej pory opiekowała się portalem Noizz.pl na stanowisku New Business Manager. W Time for Friends odpowie za nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych. Jej praca zaowocowała m.in. współpracami z markami Durex, ASUS i Samsung.

Joanna Szpendowska objęła rolę Team Leader w zespole Biletomat.pl. Joanna z branżą muzyczną związana jest od dziecka. Przeszła przez wszystkie szczeble organizacji wydarzeń muzycznych, żeby finalnie zająć się gałęzią e-commerce. Szpendowska dba w Biletomat.pl o współpracę z organizatorami wydarzeń. Wcześniej wspierała m.in. z MyMusic Events i eBilet Polska. W Biletomat.pl poprowadzi zespół sprzedażowy oraz zadba o poziom obsługi klienta B2B oraz B2C.
Zespół marketingu jako Brand Manager wzmocniła Magda Smoleńska. W Time for Friends odpowiada za strategię komunikacji, kampanie i akcje specjalne dla wszystkich marek z portfolio grupy. Doświadczenie zdobywała m.in. w Newsweek Polska i Noizz.pl.
Kierownikiem redakcji Rytmy.pl i FTB.pl został Jonasz Tołopiło, który pracuje w mediach już ponad 10 lat. Wcześniej jako redaktor naczelny Papaya.Rocks i zastępca redaktora naczelnego magazynu Aktivist. Doświadczenie zdobywał pracując dla polskich oraz międzynarodowych klientów, łącząc angażujące treści z produkcją i efektywnością. Wizja, świadomość celu i oryginalność to jego znaki rozpoznawcze.

Zdzisław Furgał został redaktorem prowadzącym portalu Rytmy.pl. Zdzisław jest dziennikarzem, redaktorem i wielkim fanem popkultury. Przez wiele lat współtworzył takie tytuły jak Papaya.Rocks, HIRO, Aktivist czy naEKRANIE.pl.
O powodzenie nowych projektów grupy zadba Ola Drabowicz – Project Manager. Ola będzie realizować projekty content marketingowe dla klientów oraz marek własnych. Wcześniej pracowała w Ringier Axel Springer Polska oraz zespołach reklamowych Ogilvy i albo/albo.
Stanowisko Senior Social Media & Community Manager objął Krzysztof Zawistowski, który ma już ponad 10 lat doświadczenia w branży – od domów mediowych, PLL LOT, Shopee, po butikowe agencje reklamowe. W Time For Friends odpowie za opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju społeczności w ramach mediów społecznościowych grupy mediowej.

Jako Performance Marketing Expert do zespołu dołączył Tomasz Wojciechowski. Jego zadaniem będzie maksymalizacja efektów prowadzonych działań z zakresu media buying. Poprzez odpowiednie konfiguracje systemów, reklam, po optymalizację i ewaluację działań. Doświadczenie zdobył pracując dla takich miejsc jak All4Affiliate, Stroer Digital czy adrino.
W skład grupy mediowej Time For Friends wchodzi e-commerce Biletomat.pl oraz portale Muno.pl, Rytmy.pl, FTB.pl oraz Glamrap.pl. Miesięczny zasięg serwisów to 2,5 MLN wizyt, kanały Social Media generują w sumie 6 MLN zasięgu. Wolumen sprzedanych przez Biletomat.pl biletów sięga 600 tysięcy, a jego baza eventowa posiada 24 000 wydarzeń rozrywkowych rocznie. Od 19 lat tworzą w Polsce media i treści związane z branżą muzyczną, eventami, kulturą i lifestyle.











