Grupa Modne Zakupy podsumowuje III kwartał

Grupa Modne Zakupy S.A. (“GMZ”), jeden z liderów polskiego rynku odzieżowego e-commerce, podsumowuje wyniki po III kwartale. W tym okresie spółka zmniejszyła stratę netto o 67,3 proc. do kwoty – 747 tys. zł. Równocześnie zmalały koszty działalności operacyjnej o 43,1 proc. i wyniosły 747 tys. zł. Główną kategorią wydatków były usługi obce oraz wynagrodzenia.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W sierpniu, Grupa Modne Zakupy nabyła 30 proc. udziałów w GMZ.CO, realizując tym samym pierwszy cel inwestycyjny. W konsekwencji wzrosła suma aktywów, która obecnie wynosi 4 619 tys. zł. Po III kwartale spółka odnotowała wzrost kapitałów własnych 4 223 tys. względem 9 tys. zł rok wcześniej. Jest to z kolei jest związane ze zrealizowaną w kwietniu br. emisją akcji serii O z prawem poboru.

- W trzecim kwartale, zgodnie z założeniami, zakończyliśmy proces związany z realizacją pierwszego celu inwestycyjnego. Obecnie przygotowujemy się do dalszego zaangażowania kapitałowego GMZ SA w GMZ.CO/Grupę Modne Zakupy sp. z o.o., a dokładnie przejęcia 100 proc. udziałów w GMZ.CO, a następnie połączenia obu Spółek  komentuje Kamil Gaworecki prezes GMZ.

Spółka prowadzi internetowy sklep multibrandowy z bielizną (intymna.pl), odzieżą (primodo.com) oraz akcesoriami erotycznymi (blackbunny.pl). Firma posiada w swoim portfolio ponad 150 marek. Przeciętna liczba użytkowników miesięcznie stanowi blisko 400 tys. osób przy ponad 700 tys. sesji (dane za listopad 2020 r. do października 2021 r.). Liczba użytkowników w bazie sklepów grupy wynosi ponad 650 tys. osób. Grupa Modne Zakupy sp. z o.o. wygenerowała w 2020 roku prawie 16,6 mln zł przychodów ze sprzedaży. Wartość przychodów na koniec 2021 roku wynosi około 21,6 mln zł.

Strategia rozwoju Grupy Modne Zakupy na lata 2021-2025 zakłada m.in osiągnięcie 12-miesięcznych przychodów na poziomie 100 mln zł do końca 2025 roku, rozwój organiczny oraz konsolidację na rynku e-commerce, w szczególności w kategorii Women, a także zwiększenie dwukrotnie ilości brandów oraz trzykrotnie ilości produktów na serwisie Intymna do końca 2025 roku. Strategia zakłada również przeniesienie notowań akcji Spółki na Rynek Główny GPW.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+