Grupa OMD tworzy Digital Collective

Grupa OMD, do której należą agencje OMD i Resolution tworzy Digital Collective - inicjatywę, która ma wzmacniać jej kompetencje digitalowe. Tworzą ją: Agnieszki Petla, digital strategy lead oraz dwie ekspertki z Resolution: Agnieszka Wojdałowicz, biddable media expert oraz Weronika Golon, digital strategist.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Grupa OMD tworzy Digital Collective
Agnieszka Petla

Grupa OMD będzie wdrażać procesy, które mają usprawnić realizację i podniosą efektywność projektów digitalowych i omnichannel prowadzonych przez podmioty OMD. Istotnymi obszarami działalności będzie dalszy rozwój kultury analitycznej całej organizacji w zakresie zbierania, przetwarzania, analizy danych mediowych i konsumenckich, a także wdrażanie nowych narzędzi analitycznych. Zajmie się tym Digital Collective, który tworzą: Agnieszka Petla, Agnieszka Wojdałowicz i Weronika Golon.

- Resolution posiada silne kompetencje w zakresie precision & performance marketingu, OMD zaś specjalizuje się w strategiach mediowych dla marek reprezentujących świat omnichannel. Jesteśmy przekonani, że wewnętrzne inicjatywy wdrażane przez Digital Collective pozwolą nam stworzyć innowacyjną ofertę mediową, która będzie jeszcze precyzyjniej odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów - komentuje Łukasz Zaleśny, strategy & growth director.

Agnieszka Petla od początku swojej kariery zawodowej związana jest z OMD. Odpowiadała za obsługę m.in. takich klientów jak: Nissan, Renault, E. Wedel oraz Mercedes-Benz. Jest współautorką m.in. wielokrotnie nagradzanej kampanii „Nowy Mercedes EQC. Samochód elektryczny jest jak telefon” (Mercedes-Benz). Głównym obszarem zainteresowań Agnieszki Petli jest digitalizacja mediów oraz związane z tym innowacje.

grafika

Od lewej:  W.Golon, A. Wojdałowicz

Agnieszka Wojdałowicz z branżą reklamową związana jest od 2015 roku. Specjalizuje się w działaniach z obszarów SEM, social ads oraz programmatic. Swoje doświadczenie budowała realizując projekty dla wielu znanych marek, a wśród nich m.in. dla: Barbora, Kontigo, Budvar, Superpharm oraz Tania Książka. Obszarem jej zainteresowań jest głównie zaawansowana analityka z zakresu wszystkich kanałów digital oraz badanie zależności pomiędzy danymi mediowymi oraz marketingowymi i biznesowymi.

Weronika Golon w branży pracuje od 2016 r., a w ramach struktur Resolution od 3 lat. Doświadczenie zdobywała pracując dla m.in. dla marek: Pandora, Tchibo, Bayer, Rettenmaier, TikTok For Business, Grant’s oraz Mikomax. W swojej pracy odpowiadała m.in. za tworzenie strategii komunikacyjnych, realizację kampanii paid social oraz SEM, a także wsparcie procesów new business.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji