Grupa OMD rozwija obszar data science

Do agencji badawczej Annalect (Grupa OMD), której liderką jest Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, dołączyły dwie ekspertki: Agata Charzyńska oraz Natalia Makuła. W zespole utworzono także nowe stanowisko lead of Data Science, które objęła Marta Jasiewicz – Badowska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Grupa OMD rozwija obszar data science
u góry: N Makuła, M. Jasiewicz; na dole: A. Miklaszewska, A. Charzyńska

Kluczowym zadaniem rozbudowanego zespołu Annalect jest rozszerzenie wachlarza realizowanych projektów badawczych w obszarze analitycznym oraz wdrożenie nowoczesnych algorytmów służących do oceny efektywności kampanii mediowych.

- Skuteczne dotarcie do konsumenta, zdobycie jego uwagi oraz dostarczanie usług i produktów, które spełnią jego oczekiwania, to kluczowe wyzwania współczesnych marketerów. Niesie to za sobą oczywisty wzrost w zapotrzebowaniu na działania z obszaru analityki danych. Koncentracja na udoskonalaniu oferty badawczo-analitycznej oraz wdrożenie nowoczesnych rozwiązań oraz zaawansowanych algorytmów, pozwoli nam jeszcze szybciej reagować na potrzeby naszych klientów, a co za tym idzie, podnosić skuteczność i precyzyjność w dotarciu do konsumentów - komentuje Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, managing director w Annalect.

Jak podano w komunikacie "wzmocnienie obszaru data science jest odpowiedzią Grupy OMD na zmieniające się potrzeby marketerów. Zadaniem zespołu Annalect jest dostarczanie klientom komplementarnego wsparcia w zakresie analizy danych, technologii ich przetwarzania oraz strategii rozwoju produktów i usług".

Marta Jasiewicz- Badowska, lead data scientist ma doświadczenie w zakresie analityki, które nabywała pracując jako commercial analyses manager w koncernie farmaceutycznym Apotex Inc. oraz w Aurovitas Pharma Polska na stanowisku data science manager. W Annalect zajmuje się współpracą z kluczowymi klientami agencji oraz odpowiada za opracowanie i implementację innowacyjnych rozwiązań analitycznych na potrzeby wszystkich obsługiwanych marek.

Dr Agata Charzyńska, data science manager przed dołączeniem do Annalect pracowała jako statystyk w Instytucie Biologii Doświadczalnej PAN, Instytucie Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej PAN oraz w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego. W Annalect odpowiada za obsługę projektów z zakresu analityki predykcyjnej oraz consulting w obszarze CRM.

Natalia Makuła, Data Science manager karierę rozpoczynała w sektorze bankowym jako specjalista w Departamencie Ryzyka Banku Millennium w Zespole Modelowania Ryzyka. W Annalect odpowiada za projekty z obszaru MMM oraz rozwój narzędzi w obszarze atrybucji zarówno digitalowej, jak i omnichannelowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech