Grupa PZU wybierze dwie agencje reklamowe

Grupa PZU rozpoczęła pierwszy etap postępowania przetargowego, którego celem jest wybór dwóch agencji: strategiczno-kreatywnej i kreatywnej, które będą pracowały nad odświeżeniem wizerunku marki.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Do zaprezentowania zadania przetargowego zostało zaproszonych 8 agencji. Postępowanie przetargowe zakłada 3 etapy (ostatni z nich będzie dotyczył negocjacji kosztowych i warunków handlowych).Zakończenie postępowania przetargowego planowane jest w październiku.

Przebieg postępowania i model współpracy z agencjami był konsultowany z SAR.

„Zadanie dla obu wybranych agencji, które będą pracowały z nami  jest z pewnością niezwykle ambitne” – powiedziała dyrektor Biura Marketingu w Grupie PZU Marta Życińska. „Marka PZU jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i silnych marek na rynku, ale boryka się z problemami związanymi z historycznym postrzeganiem, mimo gigantycznych zmian jakie zachodzą w firmie”.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"