Grupa PZU wybrała agencję PZL

Grupa PZU rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową w zakresie strategiczno-kreatywnym. Jego zwycięzcą została agencja reklamowa PZL.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

„Cel, który postawiliśmy przed agencją to umacnianie unikalnej na polskim rynku marki PZU. Wierzymy, że agencja z takim doświadczeniem i potencjałem spojrzy na nowo na markę i wniesie kreatywny, odświeżający wkład w realizację strategicznych celów Grupy PZU” – powiedziała Marta Życińska, dyrektor biura marketingu w Grupie PZU.

„Marka PZU to wielkie możliwości, ale i wielka odpowiedzialność. Praca nad jej ożywieniem to wyzwanie niezwykłe. Mamy w tej dziedzinie duże doświadczenie i bardzo cieszymy się z takiej możliwości” – powiedział Jarosław Chludziński, dyrektor zarządzający PZL.

Grupa PZU zdecydowała także o rezygnacji z postępowania przetargowego na obsługę mediową i pozostała na etapie przeglądu credentiali. Domem mediowym obsługującym PZU w zakresie strategii i zakupu mediów tradycyjnych pozostał Starlink.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"