– Utworzenie nowego stanowiska pozwoli nam na przygotowanie i realizację spójnej strategii dla wszystkich pięciu marek radiowych funkcjonujących w ramach Grupy ZPR Media z uwzględnieniem ich indywidualnych formatów. Usprawni to również komunikację wewnątrz grupy w zakresie marketingu i promocji i pozwoli nam sprawniej szukać synergii pomiędzy różnymi brandami – uzasadnia w komunikacie Ewa Rosiewicz, prezes Radia Eska i dyrektor generalna Grupy Radiowej Time.
– Andrzej z sukcesami od 15 lat kreuje wizerunek stacji nadających pod brandem ESKA i był naturalnym kandydatem na to stanowisko – zaznacza.
Andrzej Descours z Grupą Radiową Time jest związany od 2010 roku. Początkowo był został brand managerem Radia Eska, następnie objął takie stanowisko również dla Eski2 i Eska Rock. Odpowiadał za tworzenie strategii marketingowej tych rozgłośni.

Obecnie do Descoursa będą raportować Agnieszka Piosik, która pozostaje na stanowisku dyrektor promocji Radia VOX FM i Radia Plus, oraz wszyscy specjaliści ds. promocji pracujący dla poszczególnych marek radiowych firmy.
Do Grupy Radiowej Time należą Radio Eska, Eska2, Eska Rock, Radio VOX FM i Radio Plus.











