Udział Grupy RMF pod względem słuchania w okresie od czerwca do sierpnia 2017 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 29,7 proc. Wynik tych stacji względem analogicznego okresu rok wcześniej spadł o 0,3 pkt. proc. - wynika z badania Radio Track Millward Brown, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu utrzymało się Polskie Radio z udziałem na poziomie 21,6 proc., po spadku względem fali czerwiec-sierpień 2017 o 1,3 pkt. proc. Jednocześnie był to zdecydowanie największy spadek w zestawieniu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wyniki-sluchalnosci-radia-iii-kwartal-2017 ##
Podium uzupełnia Eurozet, którego udział w rynku wyniósł 17,9 proc., po wzroście o 1 pkt. proc. - największym w zestawieniu.
Czwarte miejsce zajęła grupa radiowa Time. Jej średni udział zmalał o 0,1 pkt. proc. do 13,6 proc.

Piątą lokatę uzupełnia Pakiet Niezależnych z wynikiem na poziomie 7,3 proc. Udział 53 lokalnych stacji, których przedstawicielem jest Eurozet, poszedł do góry o 0,3 pkt. proc.
Wśród słuchaczy w wieku od 16 do 59 lat liderem również była Grupa RMF z wynikiem na poziomie 32,5 proc., po spadku o 0,7 pkt. proc.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/topnieje-przewaga-sluchalnosci-rmf-fm-nad-radiem-zet-w-grupie-16-59-tok-fm-wawa-i-antyradio-mocno-do-gory_1 ##

Również i tutaj wiceliderem były stacje Eurozetu (18,7 proc., wzrost o 1 pkt. proc.), a podium uzupełnia Polskie Radio (17,3 proc., w dół o 1,5 pkt. proc.).
Dane słuchalności grup radiowych w grupie wiekowej 30-49.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rmf-fm-i-radio-zet-z-najwieksza-sluchalnoscia-w-grupie-30-49-jedynka-z-najwiekszym-wzrostem ##

Zestawienie stacji wchodzących w skład grup radiowych.












