Jak podaje Grupa RMF, ceny reklam w jej rozgłośniach i oferowanych pakietach reklamowych nie będą zmienianie na okres wakacyjny. Pozostaną na obecnym poziomie. Te aktualne obowiązują od 1 maja do 2 lipca br.
Najdroższe reklamy w stacjach grupy emitowane są w piątki w paśmie między godz. 7 a 10). Maksymalna cena spotu w RMF FM wynosi 57 tys. zł, w RMF Maxx - 9,9 tys. zł, w RMF Classic - 4550 zł.- Kształtujemy nasze cenniki tak, by reklama w stacjach Grupy RMF była atrakcyjna kosztowo zarówno w porównaniu do naszej radiowej konkurencji jak i innych mediów. Utrzymujemy najkorzystniejszą konstrukcję pakietów handlowych na rynku, ponieważ oferujemy dodatkowy rabat od sumy cenników stacji wchodzących w skład poszczególnych pakietów – podkreśla Tomasz Ramza, dyrektor generalny Działu Sprzedaży.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jedynka-bez-31-proc-wplywow-reklamowych-rmf-fm-z-wieksza-przewaga-nad-radiem-zet,7169656275433089a ##

Dodatkowe rabaty na wakacje
Reklamodawcy w okresie letnim w przypadku zakupu produktów pakietowych mogą liczyć jak zawsze na dodatkowy rabat, który w przypadku pakietu RMF 3D wynosi 10 proc., w RMF na MAXXa – 8 proc., a w RMF z Klasą – 3 proc.
- Naszym atutem są też atrakcyjne przeliczniki długości spotów, które pozostają na bardzo niskim poziomie. Na przykład dla spotów 15-sekundowych, przelicznik w Grupie RMF wynosi zaledwie 0,78, co jest obecnie najniższą stawką na rynku ogólnopolskim – dodaje Tomasz Ramza.Cenniki wakacyjne będą obowiązywać od 3 lipca do 3 września br. W tym okresie nie zostanie wprowadzony żaden okres high season, ogłaszany przez Grupę RMF w okresach zwiększonego popytu na reklamę radiową, zazwyczaj w związku ze świętami.











