RMF FM stawia na podcasty. Dwa nowe cykle

Grupa RMF rozwija ofertę podcastów - w grudniu zadebiutował gamingowy „WSAD Podcast”, w styczniu premierę miał „Podcast nadawczy”.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
RMF FM stawia na podcasty. Dwa nowe cykle
fot. mat. prasowy

Grupa RMF zamierza rozbudowywać portfolio podcastów. Za rozwój tego segmentu odpowiada nowo powołany zespół. 

- RMF to potężna marka, z ogromnym potencjałem do ekspansji w obszarze podcastów. Mamy świadomość, że budowa dobrze zbalansowanego portfolio to bieg na długim dystansie. Dlatego też dajemy sobie czas na eksperymenty i testowanie nowych formatów - przekazała w komunikacie prasowym Maria Lester, szefowa nowej struktury. 

Nowe podcasty RMF

Grupa chce współpracować z uznanymi podcasterami, też stawiać na początkujących autorów. W ostatnią sobotę zadebiutował nowy format "Podcast nadawczy”. Jest to autorski projekt twórców „Kanału nadawczego”, audycji znanej z anteny RMF MAXX. Justyna Borycka, Natalia Kawałek, Michał Siwek i Filip Kliber zapraszają do świata abstrakcyjnego humoru, komentarzy i ripost. Premierowe odcinki będą dostępne w każdą sobotę o godzinie 18 na YouTube RMF MAXX, RMF ON, Spotify i Apple Podcast. 

W grudniu zaś pojawił się format gamingowy „WSAD Podcast”. Gospodarzami są Filip Siuda, dziennikarz i entuzjasta tytułów fabularnych, oraz Kacper Pocztarski, zapalony gracz, z zacięciem do analiz mechanik gier. Premierowe odcinki co czwartek o godz. 18.00.

- Filip i Kacper są graczami z 18-letnim stażem, ale też są przyjaciółmi. Wspólnie zapraszają do świata, w którym profesjonalizm łączy się z luźną, przyjazną atmosferą. Prowadząc żywe dyskusje nie zawsze się zgadzają, ale zawsze dostarczają słuchaczom dużo informacji i rozrywki. Wnoszą ciekawą perspektywę zarówno dla poczatkujących, jak i tych bardziej zaawansowanych graczy - dodała Lester.

Dotychczas RMF oferował odbiorcom takie podcasty, jak m.in. "Sceny Zbrodni”, „Dorwać Bestię”, „Misja Specjalna” i „Historia dla Dorosłych”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney znów urósł w streamingu. Ma prawie 200 mln subskrybentów

Disney znów urósł w streamingu. Ma prawie 200 mln subskrybentów

Amerykanie mają swojego mObywatela. Ruszyło Digital ID od Apple

Amerykanie mają swojego mObywatela. Ruszyło Digital ID od Apple

Burger Drwala wraca. Jest nowa wersja kanapki

Burger Drwala wraca. Jest nowa wersja kanapki

Superauto.pl sponsorem reprezentacji Polski w biathlonie

Superauto.pl sponsorem reprezentacji Polski w biathlonie

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI
Materiał reklamowy

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI

Lavazza i Jannik Sinner przedłużają współpracę. "Dla mnie Lavazza to przede wszystkim rodzina"

Lavazza i Jannik Sinner przedłużają współpracę. "Dla mnie Lavazza to przede wszystkim rodzina"