- Warner Bros. Discovery zaangażowało się w działania zarówno globalne, jak i lokalne. Od początku wojny było dla nas jasne, że chcąc pomagać skutecznie, musimy robić to mądrze i postawić na profesjonalną, zorganizowaną i długofalową pomoc. Jako koncern medialny specjalizujemy się w tworzeniu treści, nie mając kompetencji stricte pomocowych. Dlatego postanowiliśmy połączyć siły z organizacją, która z powodzeniem od 30 lat pomaga na trzech kontynentach, czyli właśnie PAH - mówi Jan Mróz, dyrektor pionu komunikacji i Public Affairs w Grupie TVN. - Połączenie potencjału mediów - które potrafią skutecznie budować zaangażowanie społeczne - i organizacji, która wie, jak nieść pomoc, daje możliwość prowadzenia szeroko zakrojonych działań wsparcia dla ofiar wojny i ich rodzin - komentuje.

W ramach dotychczasowej współpracy z PAH z Grupą TVN wyemitowano 2135 ogłoszeń społecznych w spotach 30- i 60-sekundowych, które w sumie zajęły ponad 14 godzin czasu antenowego na 10 kanałach nadawcy. Ekwiwalent reklamowy kampanii społecznej PAH na antenach Grupy TVN wyniósł do dzisiaj niemal 8,5 mln zł.
Ponad 8 mln zł z koncertu „Razem z Ukrainą”
W ramach współpracy wszystkie środki zebrane podczas zorganizowanego 20 marca 2022 r. koncertu „Razem z Ukrainą” - czyli ponad 8 mln zł - przekazano Polskiej Akcji Humanitarnej. Konto PAH zasilił dochód ze sprzedaży ponad 10 tys. biletów-cegiełek (ponad 350 tys. zł), smsy i wpłaty od widzów (4,5 mln zł) oraz środki z emisji dziesięciominutowego charytatywnego bloku reklamowego przed rozpoczęciem koncertu (ponad 800 tys. zł). Koncert mogli oglądać widzowie w 50 krajach.

Grupa Discovery przekazała PAH również darowiznę w wysokości 2 mln zł. Na antenach TVN regularnie pojawiają się także eksperci organizacji. Łącznie ukazało się ponad 200 komentarzy, wywiadów, rozmów na żywo i wzmianek o działaniach PAH, w tym ponad 40 razy eksperci gościli w programach w TVN24, TVN i TTV. Pracownicy i współpracownicy TVN uczestniczyli także w zbiórkach rzeczowych zorganizowanych przez PAH, które konwojem zostały przekazane do domów seniora we wschodniej Ukrainie.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/grupa-tvn-walka-z-pandemia-wydano-22-mln-zl,7169856921892993a ##
Polska Akcja Humanitarna nie jest jedyną organizacją, której kampanie społeczne dedykowane Ukrainie są emitowane na kanałach Grupy TVN. Spot Fundacji Dialog tylko od 9 maja wyemitowano 259 razy. Całkowity czas reklamowy poświęcony przez nadawcę na popularyzację działań pomocowych dla Ukrainy wyniósł dotychczas ponad 16 godzin - jego ekwiwalent wynosi w sumie ponad 9,2 mln zł.

Tomasz Kanik i Radomir Czarnecki korespondentami TVN24 w Ukrainie
Od trzech miesięcy widzowie są szczegółowo informowani o bieżących wydarzeniach w Ukrainie. Od pierwszych godzin wojny kanał TVN24 realizował wydanie specjalne, poświęcając cały czas antenowy wydarzeniom za wschodnią granicą Polski. Przez 10 dni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu prowadzono audycję na żywo, bez przerw reklamowych. Prezenterzy newsowi zmieniali się co 2-3 godziny, specjalni korespondenci zdawali widzom relacje bezpośrednio z Kijowa, Lwowa i Moskwy, a także granicy polsko-ukraińskiej.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nawalny-dokument-tvn24-kiedy-emisja,7169858733156481a ##
Dziennikarze TVN są stale obecni na miejscu, by relacjonować na bieżąco wydarzenia w Ukrainie, weryfikować fake newsy i przeciwdziałać rosyjskiej dezinformacji. Obecnie w strefie konfliktu znajduje się dwójka reporterów TVN24 - Tomasz Kanik i Radomir Czarnecki - oraz towarzyszący im operatorzy - Piotr Hawałej i Adam Diehl. W ostatnim czasie spółka przeprowadziła specjalne szkolenie z pierwszej pomocy w strefie konfliktu.

Kanał Ukraina 24 bezpłatnie w Player.pl
Od początku wybuchu wojny serwis Player.pl, bezpłatnie i bez potrzeby logowania, udostępnił ukraiński kanał informacyjny Ukraina 24, a kanał newsowy 1+1 dostępny był na platformie TVN24 GO. Player.pl zapewnia również darmowy dostęp do popularnych bajki dla dzieci z dodanym ukraińskim dubbingiem lub ukraińskimi napisami. W kolekcji „Bajki po ukraińsku" znalazły się m.in. takie hity jak „Dora poznaje świat”, „Psi Patrol” czy „SpongeBob Kanciastoporty”.
Na stronie TVN24.pl umieszczono aktualizowaną listę organizacji zbierających fundusze dla Ukrainy w Polsce oraz organizacji ukraińskich przyjmujących wsparcie finansowe. W lewym dolnym rogu ekranu na kanałach TVN24 oraz TVN24 BiŚ wyświetlany był specjalny kod QR umożliwiający przekierowanie widzów do listy sprawdzonych zbiórek i akcji charytatywnych wspierających Ukrainę i ich obywateli.

„Dzień Dobry TVN” z kampanią „Razem z Ukrainą”
Program „Dzień Dobry TVN” tuż po rozpoczęciu wojny rozpoczął specjalną kampanię „Razem z Ukrainą”. W ramach projektu powstała wspólna strona internetowa „Dzień dobry TVN” i TVN24 pod adresem dziendobry.tvn.pl/razem-z-ukraina. Stanowi ona źródło informacji dla tych, którzy szukają pomocy i tych, którzy pomoc tę chcą zaoferować. Na stronie znajdują się najważniejsze informacje i dane kontaktowe, także w języku ukraińskim. Kampania prowadzona jest pod patronatem Ambasady Ukrainy w Polsce.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/grupa-tvn-rozwoj-kompetencji-pracownikow-szkolenia-opinie,7169864027829889a ##
W 2020 roku Grupa TVN zanotowała spadek przychodów o 9,8 proc. do 1,87 mld zł, a jej zysk netto zmalał z 540,57 do 486,98 mln zł. Nadawca zatrudnia 1,4 tys. pracowników etatowych, zwiększył wpływy abonamentowe i dostał dużo wyższą dywidendę od Canal+ Polska.











