Grupa ZPR Media upraszcza strukturę. Jeden dział od e-commerce

Od marca wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media zostały skonsolidowane w jednym dziale. Kieruje nim Arkadiusz Mężyński, dyrektor e-commerce.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Grupa ZPR Media upraszcza strukturę. Jeden dział od e-commerce
Arkadiusz Mężyński, fot. ZPR Media

Mężyński odpowiada tak jak dotychczas za sklep Vivelo.pl, do jego działu zostanie też włączony dział Murator – Projekty Gotowe oraz część jego biura obsługi klienta odpowiedzialna za sprzedaż oraz wsparcie merytoryczno-techniczne klientów.

– Celem konsolidacji jest zapewnienie efektywniejszej współpracy, przyspieszenie procesów, usprawnienie realizacji celów biznesowych oraz opracowywanie koncepcji i wdrażanie nowych projektów z zakresu e-commerce – podano w komunikacie.

Zmiany w strukturze Grupy ZPR Media

Upraszczamy strukturę firmy, staramy się skupiać podobne biznesy w jednym pionie, by zarządzać nimi efektywniej i uzyskać efekt synergii. Pozwoli nam to na wykorzystanie potencjałów naszych zespołów oraz ich kreatywności przy tworzeniu nowych projektów – mówi Tomasz Krawczyk, wiceprezes spółki Time wchodzącej w skład Grupy ZPR Media.

Vivelo.pl to księgarnia internetowa oferująca wybór książek, zabawek, gier, podręczników szkolnych oraz e-booków.

Murator – Projekty Gotowe oferuje 7,5 tys. profesjonalnych projektów domów, garaży, budynków usługowych, gospodarczych, rolniczych i magazynów. W ofercie znajdują się zarówno tradycyjne, jak i nowoczesne rozwiązania, dostosowane do zróżnicowanych potrzeb inwestorów.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Polsateria, czyli dzień z Piotrem Witwickim. Weszłam za kulisy Polsatu i Interii

Polsateria, czyli dzień z Piotrem Witwickim. Weszłam za kulisy Polsatu i Interii