Gruper.pl stawia w internecie na BrainJuice Group

Agencja BrainJuice Group rozpoczęła obsługę serwisu Gruper.pl w zakresie realizowania sprzedażowych kampanii reklamowych w internecie i analityki webowej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Za kampanie internetowe oraz prace analityczne dla Grupera odpowiada w agencji BrainJuice Group zespół Web Search Factory, a za analitykę webową - zespół House of Numbers. Działania marketingowe dla portalu są prowadzone w wyszukiwarce Google, GDN oraz w serwisach i aplikacjach mobilnych. Pierwsza kampania została zrealizowana 1 sierpnia, a planowane jest rozszerzenie tej współpracy o kolejne obszary.

- Do tej pory działania z obszaru kampanii on-line i analityki z konieczności prowadziliśmy z dwoma dostawcami - K2 i Sales&More - co generowało większe koszty i wymagało większego zaangażowania po naszej stronie. Współpraca z BrainJuice Group pozwoliła nam zminimalizować operacyjne trudności i zwiększyć efektywność działań - opisuje Jakub Kowalski, dyrektor marketingu i PR w Gruperze. - Doświadczenie BrainJuice Group w tym obszarze działań było dla nas kluczowym kryterium wyboru tej agencji - dodaje.

BrainJuice Group zdobyła to zlecenie na podstawie rekomendacji. Firmy nie ujawniają, na jak długo podpisały umowę o współpracy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele