Jakub Gruszczyński (na zdjęciu z lewej) awansował na stanowisko kierownika sekcji analityki biznesowej i zarządzania wartością klienta, na którym odpowiada za analizę danych sprzedażowych, segmentację klientów oraz szczegółowe badanie ruchu w serwisach internetowych firmy. Gruszczyński w pkt.pl pracuje od sierpnia ub.r., a wcześniej był związany m.in. z TUiR Warta i Eniro Polska.
Edwin Zasada (na zdjęciu z prawej) jako kierownik sekcji stron internetowych i social media odpowiada za ofertę stron internetowych oraz obsługę social media dla sektora MŚP. Z pkt.pl związany jest od 2008 oku, wcześniej pracując w dziale sprzedaży.

Jolanta Kuczyńska objęła funkcję kierownika sekcji reklamy i promocji. Odpowiada za planowanie, rozwój i wdrażanie kampanii reklamowych, promocyjnych oraz działań PR dla marki korporacyjnej i marek produktowych pkt.pl. W firmie pracuje od ub.r., a wcześniej przez 5 lat była związana z agencją Brand Support.
Z kolei Michał Kraszewski objął stanowisko kierownika ds. reklamy outdoorowej i BTL, na którym zajmuje się realizacją kampanii w tych dwóch kanałach komunikacji. Kraszewski w dziale marketingu pkt.pl pracuje od 6 lat, odpowiadając w tym czasie m.in. za kontakty z klientami strategicznymi, programy lojalnościowe, organizację konferencji szkoleniowych, produkcję materiałów reklamowych, strategię współpracy barterowej oraz realizację wizerunkowych i produktowych kampanii reklamowych.











