Gry najpopularniejszymi aplikacjami na urządzeniach mobilnych Polaków

Prawie Co drugi (47%) użytkownik smartfona lub tabletu za ogromną zaletę tych urządzeń uważa możliwość pobierania dodatkowych programów. Najpopularniejszymi aplikacjami są gry, z których korzysta 42% respondentów - wynika z badania zrealizowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR).

km
km
Udostępnij artykuł:

Co dziesiąty użytkownik smartfona lub tabletu (12%) deklaruje, że możliwość pobierania aplikacji jest najważniejszą cechą takiego sprzętu, bez której produkt byłby zupełnie nieatrakcyjny. Kolejne 35% uważa to za wielką zaletę.

Łącznie więc dla niemal połowy użytkowników urządzeń mobilnych (47%) możliwość pobierania aplikacji stanowi dużą przewagę takich urządzeń nad tradycyjnymi telefonami komórkowymi.

grafika

Jakie aplikacje znajdują się na smartfonach i tabletach Polaków? W czołówce rankingu są gry (ma je 42% użytkowników) oraz widżety prognozujące pogodę (35%).

Na dalszych miejscach uplasowały się aplikacje multimedialne (31%), personalizujące urządzenie (29%) albo służące informacji (29%) czy rozrywce (28%). Co dziesiąty użytkownik ma możliwość czytania za ich pomocą książek (11%) lub obsługiwania swoich finansów (10%).

grafika

Badanie "Mobilny konsument w świecie mobilnego internetu" zostało zrealizowane przez IIBR metodą CAWI we wrześniu 2012 r. na losowej reprezentatywnej próbie internautów w wieku 15+ lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii