Z pełnoekranowych form reklamowych zrezygnowano na wszystkich stronach koncernu Webedia o tematyce gier komputerowych (m.in. na Gamestar.de, Jeuxvideo.com, 3djuegos.com). W ten sposób wydawca dostosował się do zaleceń opracowanych przez inicjatywę Coalition for Better Ads.
- Już pierwsze dwa tygodnie od podjęcia tej decyzji pokazały, że w odniesieniu do reklam warto być fair wobec własnych czytelników - udział użytkowników serwisów Gry-online.pl bez adblockerów w odsłonach stron wzrósł w tym czasie o prawie 10 proc., a współczynnik odrzuceń takich osób spadł o ponad 5 proc. - komentuje Mariusz Klamra, CEO spółki GRY-Online.
- Na pewno duże znaczenie ma fakt, że brak agresywnych form reklamowych, zarówno w wersji desktopowej, jak i mobilnej, umożliwia spokojne zapoznanie się z naszym contentem. Co więcej, widzimy, że czytelnicy doceniają takie podejście – wielu z nich dodało adres serwisu do tzw. whitelisty swoich adblockerów - dodaje Klamra.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/google-chrome-zacznie-blokowac-reklamy-w-polowie-lutego-2018-roku ##
Do Grupy Gry-online.pl należą m.in. strony Gry-online.pl, TVgry.pl, Gameplay.pl i Gamepressure.com. Według badania Gemius/PBI w grudniu ub.r. witryny firmy zanotowały 2,52 mln realnych użytkowników i 30,77 mln odsłon.











