Gry wideo a sponsoring

38 proc. konsumentów grających w gry wideo przeznacza na tego typu rozrywkę co najmniej tyle samo czasu co na oglądanie telewizyjnych relacji z rozgrywek w ramach tych samych dyscyplin sportowych.

fp
fp
Udostępnij artykuł:

Tak wynika z badania TNS ESPN Sports Poll przeprowadzanego we współpracy z firmą Electronic Arts, analizującego comiesięczne zachowania i podobieństwa między tradycyjnymi fanami sportu a użytkownikami sportowych gier wideo.

Wyniki badania sugerują, że sporo tracą zainteresowani sportowymi treściami reklamodawcy, którzy nie angażują się w reklamy w grach.

Przeciętny fan sportu śledzi od sześciu do ośmiu różnych dyscyplin sportowych, w związku z czym marketerzy stoją przed sporym wyzwaniem walcząc o ich uwagę.

Statystyczny kibic jest także "zagorzałym" fanem od dwóch do sześciu dyscyplin i kierowane do tej grupy konsumentów kampanie marketingowe mają większe szanse bycia przez nich zauważonymi.

Z badania wynika również, że zdaniem trzech na czterech fanów sportu reklamy w grach wideo odgrywają znaczącą rolę we wzmocnieniu aktywności sponsoringowej danej firmy w świecie rzeczywistym.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"