ASAP&ASAP z digitalową kampanią Grycana na lato

Agencja ASAP&ASAP przygotowała kampanię wspierającą komunikację lodów marki Grycan w mediach digital. Będzie ona obejmować działania na platformach Facebook, Instagram, YouTube, TikTok oraz display i potrwa do końca lata.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
ASAP&ASAP z digitalową kampanią Grycana na lato

Pierwszy flight skupia się na komunikacji lodów o smaku truskawkowym w trzech wariantach - tradycyjnym, sorbecie i wegańskim. Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży detalicznej oraz zwiększenie ruchu w lodziarnio-kawiarniach.

Agencja odpowiada za strategię, kreację, produkcję oraz zakup i optymalizację mediów, w tym współpracę z influencerami. To pierwszy wspólny projekt agencji ASAP&ASAP i marki Grycan. I choć ma charakter kampanijny, strony nie wykluczają dalszej współpracy.

- Cieszymy się na rozpoczęcie współpracy z tak ciekawą marką jak Grycan. Jakość lodów Grycana broni się sama, ale wierzymy, że odświeżenie języka wizualnego marki oraz nowe targetowanie komunikatów będzie skutkować pozyskaniem nowych konsumentów. Otwartość klienta na nasze rekomendacje z pewnością przełoży się na wysoką efektywnością kampanii i bezpośredni wzrost sprzedaży - komentuje Dominik Siadak, chief strategy officer / partner w agencji.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu