Grupa Tarczyński hasłem „W paczce siła” rozpoczyna nową kampanię promocyjną swoich produktów dla najmłodszych. Obejmie ona szerokie spektrum działań digital, a w roli brand hero wystąpi trójka animowanych bohaterów - Mocu, Mega i Lool. Kolorowe postacie reprezentują główne obszary aktywności dzieci: sport, naukę oraz zabawę.
Trzonem działań będzie nowa strona internetowa marki: gryzzale.pl. Platforma podzielona zostanie na dwie strefy, osobną dla dzieci oraz rodziców.
Uzupełnieniem portalu będzie szereg aktywności na kanale marki na YouTube, tam zaplanowano regularne publikacje eksperckich reportaży - gośćmi będą m.in. psycholog dziecięcy, trener wychowania fizycznego czy dietetyk. Jednym z wyróżników kampanii będzie też animacja, w której dzieci poznają postacie Gryzzali i wejdą do ich wygryzionego świata.

Debiutuje na TikToku
W ramach kampanii odbędzie się również debiut marki na Tik Toku. Twarzą nowego konkursu tanecznego pod hashtagiem #GryzzaleChallenge został Filip Zabielski, który zachęci dzieci do zabawy i tańca. Nagrodą w konkursie będzie m.in. konsola Playstation 4.
W ramach kampanii linia Gryzzale jest też sponsorem popularnego biegu dla dzieci i dorosłych Sokołowska Runda, gdzie marka Tarczyński w ramach swoich działań CSR promuje zdrowy i aktywny tryb życia.
Gryzzale to linia produktów dla dzieci marki Tarczyński, w skład której wchodzą kabanoski z kurczaka i szynki oraz parówki z piersi kurczaka.

Firma nie podaje nazw agencji odpowiedzialnych za realizację akcji. Jej obsługą public relations zajmuje się agencja Publicon.











