Grzegorz Garbacik odchodzi z tygodnika „Piłka Nożna”

Po kilkunastu latach z tygodnikiem „Piłka Nożna” (Profus Managenemt) żegna się redaktor i dziennikarz sportowy, Grzegorz Garbacik. Na razie nie precyzuje, z jakim tytułem będzie współpracował.  - Wszystkim, których tam spotkałam dziękuję za wspólną przygodę – napisał.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Garbacik związany był z „Piłką Nożną” od 2011 roku. - Blisko 13 lat, 51 455 tekstów na portalu, 545 tekstów i wywiadów do tygodnika. I starczy. Żegnam się z "Piłką Nożną", a wszystkim, których tam spotkałam dziękuję za wspólną przygodę – napisał na pożegnanie w mediach społecznościowych.

Co dalej? – Niedługo coś ogłosimy – skomentował, dając do zrozumienia, że nie wyklucza m.in. kariery w internecie. 

Dziennikarz – zanim dołączył do zespołu „Piłki Nożnej” – pisał m.in. dla miesięcznika „Futbol.pl” i dla portalu futbol.pl, dla Soccer.pl, SportoweFakty.pl czy AngielskaPilka.com. Z mediami związany jest od 2005 roku.

Tygodnik „Piłka Nożna” ukazuje się od 1956 roku (początkowo jako miesięcznik). Od 1973 roku tytuł co roku organizuje Plebiscyt Piłki Nożnej. Od początku 2020 roku tygodnik ma aplikację mobilną, w której można kupować wydania cyfrowego magazynu. Aplikacja jest dostępna w wersjach na systemy Android i iOS.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]