Grzegorz Sulich head of technology w BBDO Warszawa

Grzegorz Sulich dołączył do zespołu BBDO Warszawa, gdzie objął stanowisko head of technology w hubie e-commerce. Do firmy przeszedł z Isobar Poland Group.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Grzegorz Sulich head of technology w BBDO Warszawa

Sulich jest odpowiedzialny za rozwój oferty hubu w zakresie rozwiązań technologicznych, w tym marketing automation i digital content management.

Poprzednio, w Isobar Poland, zarządzał zespołem programistów podczas tworzenia zintegrowanego systemu do obsługi klientów end-to-end w e-commerce. Był także szefem działu technologicznego w Saatchi & Saatchi IS.

Grzegorz Sulich będzie ściśle współpracował z zespołem produkcyjnym Magdaleny Gierwatowskiej, head of e-commerce production (która poprzednio pracowała w Saatchi & Saatchi IS). Z tej agencji, do hubu BBDO przeszli ostatnio również Łukasz Kapłun (e-commerce frontend lead) i Wojtek Jankowski (e-commerce jr project manager). Honorata Fidos (head of project management) z zespołem będzie wspierała rozwój narzędzi technologicznych od strony prowadzenia i zarządzania projektami.

BBDO Global E-commerce Hub to powstała w styczniu tego roku komórka sieci BBDO Worldwide, zajmująca się strategicznymi i produkcyjnymi działaniami dla e-commerce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu