GSK: nie rewidujemy medialnych zobowiązań

GlaxoSmithKline stanowczo zaprzeczył medialnym doniesieniom orozpoczęciu przez koncern przeglądu międzynarodowych zobowiązań wzakresie planowania i zakupu mediów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Andy Bolden - europejski dyrektor medialny w GSK - oświadczył,że firma nie rewiduje swojego medialnego budżetu ani nie ma takichplanów. Wartość tego budżetu szacuje się na około 300 milionówfuntów, a przegląd miał obejmować m.in. rynek amerykański inajwiększe rynki Europy Zachodniej.

"To po prostu nieprawda. Nie prowadzimy przeglądu naszychmedialnych zobowiązań ani w skali globalnej ani lokalnej. Tak jakprzez ostatnich wiele lat nadal współpracujemy z domem mediowymMediaCom. Musieliśmy rozesłać wewnątrz firmy specjalną informację iprzeznaczyć dużo czasu aby zapewnić wszystkich, że nic się niezmieniło. Dla nas jest tajemnicą skąd wyszła taka plotka" -stwierdził Bolden.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów