PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Guardian” zapowiada cięcia kosztów z powodu spadku wpływów z wydania drukowanego
Guardian chce lepiej sprofilowanymi reklamami walczyć z adblockerami
Wydawca „Guardiana” z większymi przychodami i 19,1 mln funtów straty
Zagraniczny wyciąg reklamowy: Nivea, Honda, Airbnb, Guardian & Observer, Newcastle Brown Ale (wideo)
David Pemsel nowym szefem Guardian Media Group, zastąpi Andrew Millera
Po 20 latach Alan Rusbridger przestaje kierować „Guardianem”
Zagraniczny wyciąg reklam: O2, Guiness, MetLife i „The Guardian” (wideo)
Zagraniczny wyciąg reklam: O2, Guiness, MetLife i „The Guardian” (wideo)
Katharine Viner pierwszą kobietą na czele redakcji „Guardiana”
Katharine Viner pierwszą kobietą na czele redakcji „Guardiana”
„The Guardian”, „Financial Times”, CNN, Reuters i „The Economist” zawarły sojusz reklamowy
Pochwały dla nowych serwisów „Guardiana” i Bloomberga: nowocześnie i czytelnie
Pochwały dla nowych serwisów „Guardiana” i Bloomberga: nowocześnie i czytelnie
Andrew Miller odchodzi z funkcji szefa Guardian Media Group
„The Guardian” prezentuje nową odsłonę serwisu internetowego
Tracą brytyjskie tabloidy, w górę „The Times”. Internet rekompensuje spadki reklamowe
Alanis Morissette: Guardian (wideo)
Guardian i Observer straciły w minionym roku ponad 40 milionów funtów
Wspólny projekt “Gazety Wyborczej” i pięciu dzienników europejskich