O2: Be More DogAgencja - VCCP
Nie jest łatwo zrobić reklamę z kotem w roli głównej, która nie kojarzyła by się z karmą. Londyńskiej agencji VCCP jednak się to udało i stworzyła dla sieci telekomunikacyjnej O2 pozytywnego bohatera, z którym każdy może się identyfikować. Nadała marce osobowość oraz filozofię, na której może opierać w zasadzie wszystkie aspekty swojej działalności.
A jeśli ktoś nadal nie wie, czy chce być jak flegmatyczny kot, czy może jak żywiołowy pies, może to sprawdzić w specjalnie przygotowanym teście - pod tym adresem.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zagraniczny-wyciag-reklamowy-air-france-facebook-unitedhealthcare-finnish-wideo ##

Guinness: Made of More - CloudAgencja - AMV
To jedna z trzech odsłon tej kampanii wykonana przez agencję AMV. Tytułowa Chmura, podobnie jak Guinness, jest stworzona z czegoś więcej niż nam się wydaje…jest wyjątkowa. Kolejny przykład bohatera, który ma za zadanie jak najlepiej oddać charakter marki i robi to w przepięknym, bajkowym niemal stylu. Proste, ale pięknie nakręcone i odwołujące się do tęsknoty za odrobiną magii w codziennym, szarym życiu „po godzinach”.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zagraniczny-wyciag-reklamowy-netflix-z-gervaisem-honda-geico-grey-berlin-wideo ##

Metlife Hong Kong: My Dad’s Story: Dream For My ChildAgencja BBDO Hong Kong
Metlife odwołuje się do dwóch bardzo ważnych i uniwersalnych wartości - rodziny i edukacji. Opowiadając historię ojca, który cały dzień pracuje w pocie czoła, ale ma wciąż czas i siłę na to by być kochającym i wyrozumiałym dla swojej córki, odsyła nas do konkluzji, że lepsza przyszłość naszego dziecka warta jest każdego poświęcenia. Ta piękna i emocjonalnie odegrana historyjka, miała zachęcać odbiorców do odwiedzenia strony, na której mają szansę wygrać trzyletni plan oszczędnościowy, pozwalający odłożyć pieniądze na edukację swoich dzieci.
„The Guardian”: Three Little PigsAgencja BBH

Londyńska agencja wykorzystała znaną bajkę Braci Grimm i umiejscowiła ją w 21 wieku, kiedy to walczący o prawdę dziennikarze „The Guardian” wyśledzą każdy nowy fakt lub przekręt, zasieją ziarno niepewności... i działając w oparciu o zasadę „open journalism” wciągną do śledztwa również każdego, kto korzysta z mediów społecznościowych. Zabawna fabuła, dynamiczna reżyseria, bajka ze współczesnymi odniesieniami i The Guardian stojący na straży współczesnego życia. Jest to kampania sprzed 3 lat, ale jest uniwersalna w przekazie, a zatem wciąż aktualna i po prostu pomysłowa
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zagraniczny-wyciag-reklamowy-volvo-finnish-nike-honda-i-tena-men-wideo ##











