Gucci promuje nową kolekcję biblijnym potopem i Arką Noego (wideo)

Marka odzieżowa Gucci promuje swoją nową kolekcję Gucci Cruise 2019 nawiązując do biblijnego potopu i Arki Noego. Autorem zdjęć do kampanii i spotu jest Glen Luchfold.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Kampania promująca kolekcję Cruise 2019, którą zaprezentowano w maju na jednym z rzymskich cmentarzy, na którym modelki chodziły po wybiegu wyznaczonym przez dwie linie ognia prowadzona jest pod hasłem #GucciGothic.

Jej głównymi elementami są seria fotografii oraz dwuminutowy film. Spot przenosi widza w biblijne czasy, nawiązując do historii potopu i Arki Noego.

Bohaterowie reklamy to grupa ludzi ubranych w nową kolekcję Gucci, która żyje gdzieś na wsi, w harmonii z wiejskim krajobrazem i dzikimi zwierzętami (wśród nich są zarówno tygrysy, jelenie, słonie, ale też kozy, krowy, świnia, owca, sarna). Ludzie ci wiedząc o zbliżającym się potopie angażują się w budowanie biblijnej arki, dzięki której i oni i zwierzęta będą mogli przetrwać nadchodzący kataklizm.

grafika
grafika

Twórcą nowej kolekcji Gucci jest dyrektor artystyczny marki Alessandro Michele, zaś autorem zdjęć i reżyserem filmu – Glen Luchford.

grafika

Latem ub.r. Gucci promując kolekcję jesień-zima 2017/2018 wykorzystało w kampanii motywy ze „Star Treka” i „Gwiezdnych Wojen”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą