GUS wybiera agencję reklamową

Główny Urząd Statystyczny wybierze w przetargu agencję, która zajmie się realizacją kampanii informacyjno-promocyjnych dla projektu "Przestrzenne Dane Statystyczne w Systemie Informacyjnym Państwa" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
GUS wybiera agencję reklamową

Wybrana w nim agencja będzie odpowiadać m.in. za obsługę płatnej promocji działań Głównego Urzędu Statystycznego dot. produktów PDS w mediach społecznościowych z wykorzystaniem mechanizmów reklamowych tych mediów, projektowaniem, drukiem oraz dostawą ulotek i plakatów informacyjnych projektu PDS, produkcją spotu reklamowego oraz ośmiu filmów instruktażowych, przygotowaniem artykułu i grafiki, opracowaniem artykułów, zakupem powierzchni reklamowej na publikację artykułów sponsorowanych, emisją.

Budżet zaplanowanych działań wynosi 316,4 tys. zł netto (bez VAT).

Wybrana agencja będzie pracować dla GUS do 14 października br. Oferty można składać do 23 maja br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela