Gutenberg Agency, po rebrandingu DDB basket, specjalizuje się w działaniach typu sell & scale, obsłudze sieci retailowych i omnichannelowej komunikacji w punkcie zakupu. Koncentruje się na tym, co przynosi jej klientom szybkie i realne efekty biznesowe: komunikacji sprzedażowej oraz skalowaniu produkcji.
Gutenberg Agency z nową nazwą
Nowa nazwa to zmiana wizerunkowa, która odzwierciedla aktualny profil agencji. W ramach rebrandingu zmienia całą identyfikację wizualną.
Angelika Kuśnierz, CEO DDB basket: – Jesteśmy agencją specjalizującą się w obsłudze marek retail – agencją z dolnej części lejka sprzedażowego, wspierającą marki właśnie tam, gdzie decyzje zakupowe zapadają najczęściej, czyli w momencie transakcji.

DDB basket wspiera marketerów w budowaniu ruchu, zwiększaniu konwersji i liczby transakcji, projektuje nie tylko komunikację, ale także narzędzia.
– Niezależnie od tego, z jakim przeświadczeniem konsument trafia na ścieżkę zakupową, staramy się tak wpływać na jego zachowania, aby kończyły się one realną transakcją – i aby wybrane produkty trafiały prosto do koszyka, offline i online. Często korzystamy przy tym z autorskich narzędzi, opartych zarówno na naszym wieloletnim doświadczeniu w pracy z cyklem handlowym, jak i na możliwościach AI, które pozwalają nam przekładać wiedzę o procesach decyzyjnych na rozwiązania technologiczne – dodaje Kuśnierz.
Szefowa DDB basket potrzebę rebrendingu uzasadnia: – Zmiana naszego profilu następowała stopniowo, przez lata, rebranding jest pointą tego procesu. Wspierając przez lata retail towarzyszymy naszym klientom w procesie dygitalizacji, jednak nazwa Gutenbert zupełnie nie wysyła tego sygnału. Zostając przy niej, ryzykowaliśmy wprowadzenie naszych potencjalnych klientów w błąd, budząc „papierowe” skojarzenia. A nam zależy na tym, żeby dalej intensywnie się rozwijać, wspierając kolejne marki retailowe w realizacji celów sprzedażowych.

DDB basket zatrudnia 130 osób, pracuje dla takich klientów jak Auchan, Castorama, Jeronimo Martins (Biedronka), McDonald’s (wspólnie z DDB), MediaMarkt, Pepco (wspólnie z DDB), Super-Pharm.











