'Gwiezdne wojny' w odświeżonym Cartoon Network

Kanał Cartoon Network wprowadzi w tym roku do swojej ramówki kilkanowych seriali m.in. animowane "Gwiezdne wojny", a także wokalnytalent show. Stacja odświeży też swoją oprawę graficzną i logo orazuruchomi nową wersję strony internetowej.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Najważniejszą nowością na antenie Cartoon Network w pierwszejpołowie roku będzie serial animowany "Gwiezdne wojny: Wojny klonów"(premiera 13 lutego br.), którego producentem wykonawczym byłGeorge Lucas, twórca kinowej wersji opowieści. Serial opowiadaćbędzie o trzyletnim konflikcie między Republiką a KonferderacjąNiezależnych Systemów.

"Gwiezdne wojny: Wojny klonów" zostaną wsparte kampanią w kinach(ruszy pod koniec stycznia i potrwa miesiąc), a także akcjaPR-owską. Kreację przygotował nadawca we własnym zakresie, a mediazakupił dom mediowy MediaCom.

Działania promocyjne towarzyszyć będą także dwóm innym nowościomstacji: japońskiemu anime "Bakugan" i serialowi animowanemu "Ben10: Obca potęga", kontynuacji znanej już widzom kanału serii "Ben10". "Bakugan" wspierany będzie poprzez specjalne stworzone stronywww oraz poprzez sprzedaż kart z wizerunkiem bohaterów serialu, a"Ben 10" ma promować kampania, ale jej szczegóły nie są jeszczeznane.

W dalszej części roku Cartoon Network planuje wprowadzić naswoją antenę kolejne animowane produkcje jak np. "Kacper i szkołapostrachu" czy "Tajemniczy sobotowie". Pod koniec roku kanałzamierza wyemitować także wokalny talent show "Staraoke", którybędzie produkowany w Wielkiej Brytanii, ale wezmą w nim udziałm.in. dzieci z Polski. Do poszukiwania uczestników nadawcazatrudnił polską agencję castingową

Turner Broadcasting System, nadawca Cartoon Network,przygotowuje też nową wersję strony internetowej kanału. Ruszyć maona pod koniec marca br. Serwis zyska nowa layout i pojawią się wnim nowe funkcjonalności, m.in. możliwość założenia własnego kontaprzez użytkownika. Strona ma być też częściej aktualizowana,dostępny będzie na niej program telewizyjny, a w przyszłościumożliwi ona również ściąganie różnych materiałów na komputer itelefon komórkowy. Nad przygotowaniem witryny pracuje firma VML zAtlanty.

W kwietniu br. Cartoon Network planuje odświeżenie swojegowizerunku. Kanał zyska nową, dynamiczniejszą oprawę graficzną zelementami animacji dwu- i trzywymiarowych. Stacja odświeży takżelogo, które ma wyglądać podobnie do obecnego, ale będzie bardziejinteraktywne, zmieniać się będzie zależnie od emitowanegoprogramu.

Turner Broadcasting System chce w tym roku zwiększyć takżeświadomość marki swojego drugiego kanału dziecięcego - Boomeranga.W tym celu pod koniec stycznia ruszy kampania reklamowa tej stacji,skierowana dla mam. Będzie ona realizowana w prasie kobiecej("Naj", "Przyjaciółka", "Pani Domu", 'Twój Styl" i "PoradnikDomowy"). Akcja potrwa kilka tygodni, jej kreację przygotowałanadawca, a za zakup mediów odpowiedzialny był MediaCom.

Cartoon Network obecny jest w Polsce od 1998 roku. W ub. r.średni udział stacji w rynku telewizyjnym wyniósł 0,64 proc.Boomerang oglądać można w naszym kraju od 2005 roku, a od lutegoub. r. w całości po polsku. Średni udział tego kanału w okresie odkwietnia do grudnia ub. wyniósł 0,22 proc. (wszystkie dane AGBNielsen Media Research).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu