H&M stawia na naturalność w kampanii kostiumów kąpielowych

W najnowszej sesji zdjęciowej kostiumów kąpielowych H&M prezentuje modeli o różnych typach sylwetki w duchu akceptacji własnego ciała.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
H&M stawia na naturalność w kampanii kostiumów kąpielowych

Zdjęcia do promocji kolekcji kostiumów kąpielowych H&M przygotowano w duchu ciałopozytywności (body positive). Przed obiektywem stanęły modeli w rozmiarach odbiegających od narzuconych przez świat mody wymiarów. Widzimy kobiety o różnych typach sylwetki. Cała sesja nie była podawana dodatkowej obróbce w programach graficznych.

Zdjęcia można oglądać m.in. na kanałach social media H&M.

grafika
grafika

Marki idą w stronę body positive

Z kolei Gucci wykorzystano do promocji szminek niedoskonały zgryz punkowej piosenkarki Dani Miller.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu