Dodatkowo dzięki grze miała zwiększyć się sprzedaż konsol Xbox360, które, dodaje ich producent, w badanym okresie sprzedawały sięokoło dwukrotnie lepiej.
Tytuł wprowadzono 25 września, a pierwszy dzień sprzedażyprzyniósł 170 mln dolarów w samych tylko Stanach Zjednoczonych. Totakże ten dzień, dzięki wejściu ponad miliona graczy do Xbox Live,uznano za najbardziej aktywny w internetowej usłudze skierowanej doposiadaczy konsol Microsoftu.
W sumie przez pierwszy tydzień gracze bawili się online z grą"Halo 3" przez ponad 40 mln godzin (w pierwszym dniu było to około3,6 mln godzin). Tydzień obecności gry na rynku pozwolił 2,7 mln zokoło 7 mln użytkowników usługi Xbox Live pograć w "Halo 3".
Gra pokazała się w 37 krajach w 17 językach. Do teraz,przypomina Microsoft, na całym świecie sprzedano ponad 20 mln kopiigier rodziny "Halo".

Źródło: [H]ard|OCP - pclab.pl











