Pierwszą serię "Halo, Hans!" obejrzało średnio 1,74 mln osób, audziały Polsatu w rynku podczas emisji serialu wyniosły 16,92 proc.- wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaportalu Wirtualnemedia.pl.
W paśmie nadawania serialu Polsat był trzecim kanałem podwzględem udziałów w rynku telewizyjnym. Wyprzedzały go: TVP 1 (2,02mln widzów) i TVN (1,96 mln), a za Polsatem znalazła się TVP 2 (1,7mln). Wszystkie te trzy stacje emitowały w czasie "Halo, Hans!"filmy fabularne.
"Halo, Hans!" przyciągał przed telewizory głównie kobiety,widzów w wieku od 30 do 59 lat, mieszkańców zarówno wsi jak iśrednich i największych miast oraz osoby o wykształceniupodstawowym.
Na reklamach nadawanych wokół serialu Polsat zarobił 5,9 mln zł(dane cennikowe, bez rabatów)."Halo, Hans!" opowiada o dziwnych i szalonych przypadkach agentaHansa Klopssa, uwikłanego w szereg najróżniejszych intryg:miłosnych, politycznych i obyczajowych. W roli głównej występujeBartek Kasprzykowski.

W planach jest nakręcenie drugiej serii sitcomu. W tej chwiliproducent wykonawczy, którym jest należące do ATM Grupy Studio A,jest na etapie przygotowywania scenariuszy. Szczegóły realizacyjnenie są na razie znane.











