Han Bright z nowym serwisem, logotypem i dyrektorem zarządzającym

Tworząca serwisy internetowe dla dzieci i rodziców firma Han Bright odświeżyła swoją identyfikację wizualną i stronę internetową. Jednocześnie funkcję dyrektora zarządzającego firmy objął Wojciech Follprecht.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa identyfikacja wizualna Han Bright opiera się na logotypie w formie czerwonej gwiazdki imitującej naszywkę. Ma ona znaczenie symboliczne, nawiązując do hasła firmy „we create for children who make the word better”. Jednocześnie udostępniono zmieniony serwis internetowy Han Bright, w którym znajdują się przede wszystkim informacje o firmie, pressboks i opisy zrealizowanych przez nią projektów. Witrynę działającą pod adresem www.hanbright.com firma przygotowała we własnym zakresie.

grafika

Ponadto funkcję dyrektora zarządzającego Han Bright objął Wojciech Follprecht. W firmie pracuje on od pięciu lat, wcześniej jako dyrektor kreatywny i project manager. Obowiązki dyrektora zarządzającego Han Bright przejął od Rafał Hana, który skupi się obecnie na budowaniu nowej platformy internetowej oraz formatowaniu projektów dziecięcych na rynkach zagranicznych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Olga Herring odchodzi z "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie". Jest nowa prowadząca

Olga Herring odchodzi z "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie". Jest nowa prowadząca

Sylwester z Dwójką 2025 w Katowicach. Justyna Steczkowska kolejną gwiazdą imprezy TVP

Sylwester z Dwójką 2025 w Katowicach. Justyna Steczkowska kolejną gwiazdą imprezy TVP

David Zaslav pozostanie CEO Warner Bros. Discovery. Do kiedy przedłużono umowę?

David Zaslav pozostanie CEO Warner Bros. Discovery. Do kiedy przedłużono umowę?

BBC przeprasza Donalda Trumpa. Co z pozwem na miliard dolarów?

BBC przeprasza Donalda Trumpa. Co z pozwem na miliard dolarów?

Polska Agencja Prasowa uhonorowana Medalem 75-lecia Misji Jana Karskiego

Polska Agencja Prasowa uhonorowana Medalem 75-lecia Misji Jana Karskiego

Republika chce powalczyć z Allegro, Amazonem i Temu. "Naszą siłą są widzowie"

Republika chce powalczyć z Allegro, Amazonem i Temu. "Naszą siłą są widzowie"