Hand Made wspiera Krakowski Festiwal Filmowy

Agencja Hand Made odpowiada za kompleksową strategię komunikacji i część działań promocyjnych 63. edycji Krakowskiego Festiwalu Filmowego, który trwa do 4 czerwca br.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Hand Made wspiera Krakowski Festiwal Filmowy

W ramach tegorocznej edycji KFF, agencja Hand Made przygotowała odświeżoną komunikację wydarzenia. Działania objęły projekt identyfikacji wizualnej, promocję i obsługę kanałów społecznościowych oraz przygotowanie materiałów reklamowych do druku.

Agencja stworzyła nową odsłonę identyfikacji wizualnej, a poza warstwą wizualną odpowiada także za kompleksową strategię komunikacji w kanałach społecznościowych oraz kreacje graficzne, które wykorzystywane są na Facebooku i Instagramie.

W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za promocję wydarzenia oraz zarządzanie budżetem mediowym. W zakres prac wchodzą również projekty BTL oraz materiały drukowane, które będą wykorzystywane w trakcie trwania Festiwalu - w tym projekt i skład 52-stronicowej książki programowej.

To nie pierwsza współpraca Hand Made z KFF. W trakcie ubiegłorocznej edycji agencja odpowiadała za komunikację wydarzenia w mediach społecznościowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"