Hanna Galewska jako senior digital media planner w Mido

Hanna Galewska dołącza do agencji mediowej Mido. Jako senior digital media planner będzie odpowiadała za negocjacje z dostawcami oraz za współpracę z klientami.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Hanna Galewska jako senior digital media planner w Mido
Hanna Galewska

Hanna Galewska odpowiada za negocjacje z wydawcami, tworzenie strategii digital oraz za budowanie relacji z klientami. W Mido będzie odpowiedzialna m.in. za współpracę z UNICEF.

- Od ponad 9 lat zajmuję się planowaniem i wdrażaniem kampanii digitalowych. Początkowo pracowałam po stronie wydawcy, a później w domach mediowych. Mam za sobą prowadzenie kampanii dla klientów z branży motoryzacyjnej, gamingowej, odzieżowej, finansowej, FMCG oraz ostatnio biżuterii - mówi o sobie Galewska.

Agencja mediowa Mido wchodzi w skład ekosystemu komunikacyjnego Chapter2, w którym funkcjonują również: agencja reklamowa KEINO, agencja kreatywna FCB&theMilkman oraz dom produkcyjny JOHO. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji