Prowadzenie komunikacji na TikToku oraz kampanie płatne ma pomóc zrealizować najważniejsze cele marketingowe takie jak: budowanie świadomości i rozpoznawalności marki, budowanie zaangażowania pod publikowanymi treściami i zwiększenie sprzedaży.
Za koordynację działań po stronie agencji odpowiedzialne są: Anna Ledwoń-Blacha (creative owner) oraz Klaudia Gruszkowska (account manager).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/seeplaces-more-bananas ##
– Skorzystamy z kilku typów kampanii, by osiągnąć cele marketingowe. Jeśli chodzi o same reklamy, będziemy działać zarówno wizerunkowo przez kampanie z przekierowaniem ruchu do witryny www, jak i sprzedażowo przez sprzedaż produktów z katalogu. Reklamy będziemy wyświetlać na Facebooku oraz Instagramie z targetowaniem na kobiety, będące mamami przedszkolaków – mówi Klaudia Gruszkowska, account manager w More Bananas.

Marka wybrała More Bananas na podstawie przedstawionej oferty.











