Hard&Smart dla Muzeum Narodowego w Poznaniu

Agencja Hard&Smart przygotowała kampanię promującą zbioryMuzeum Narodowego w Poznaniu, która pod hasłem "Sztuka, Pamięć,Miejsce" potrwa do 31 stycznia.

op
op
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest przypomnienie poznaniakom i gościomodwiedzającym miasto (kampania pokrywa się częściowo z terminemKonferencji Klimatycznej) o istnieniu Muzeum Narodowe. Intencjądziałań promocyjnych jest zaproszenie do odwiedzania ekspozycjiwszystkich oddziałów Muzeum, których jest dziewięć.

W ramach kampanii, agencja opracowała graficznie: 24 stronicowyfolder o Muzeum (wszystkich oddziałach), wielkie formatyeksponowane na budynkach oddziałów Muzeum, plakaty, citylighty,bannery internetowe, slajdy promujące emitowane przed filmami wMultikinie oraz infotixy i stronę internetową.

Dystrybucja materiałów promocyjnych odbywa się poprzez: CentrumInformacji Turystycznej, poznańskie uczelnie oraz hotele. Patronatmedialny nad akcją objęli: Allegro.pl, AMS, Głos WielkopolskiPolska The Times, Radio Merkury, IKS, Rong Long Luck.

Hard&Smart przygotował tę kampanię w ramach partnerstwa zMuzeum Narodowym w Poznaniu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"