Kampania pod hasłem „Sprawdź, czy do siebie pasujemy” objęła spoty reklamowe, sesję fotograficzną, stronę internetową w dwóch wersjach oraz quiz osobowości. W wyniku ostatniej aktywacji firma pozyskała 400 kontaktów od kandydatów z Wrocławia i okolic rekrutowanych do nowo powstałego lokalu gastronomicznego.
- Zależało nam na znalezieniu jak największej liczby jak najlepiej dopasowanych osobowości, zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn. Dlatego stworzyliśmy dwa intrygujące, subtelne w warstwie obrazowej i dwuznaczne w warstwie tekstowej, filmy nawiązujące do hasła kampanii „Sprawdź, czy do siebie pasujemy”. Do jednego z nich zaangażowaliśmy modelkę, do drugiego: modela, których silne, wyraźne osobowości miały nawiązywać do oryginalnych, ciekawych postaci tworzących zespół Hard Rock Cafe - mówi Dawid Napierała, art director w agencji DDS Poland.

Za produkcję spotów reklamowych odpowiedzialny jest dom G58.











