Harley-Davidson dalej z PRO Media House

Harley-Davidson Polska przedłużył współpracę z domem mediowym PRO Media House na okres całego 2005 roku

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wcześniej firmy te współpracowały przy ostatniej kampanii Harleya, która miała miejsce w listopadzie i grudniu minionego roku.

Wysoki standard obsługi i pozytywny odbiór wśród naszych klientów ostatniej kampanii reklamowej Harleya przekonały nas, że kontynuacja współpracy z PRO Media House to dobra decyzja. Liczymy na to, że dzięki temu 2005 rok będzie dla nas rekordowy pod względem ilości sprzedanych motocykli - powiedział Paweł Klucznik, Commercial Director w Harley-Davidson Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"