Historia filmu przedstawia dom jako miejsce relaksu i odpoczynku, jako przestrzeń, w której zmieniają się meble, ale nie uczucia. Fabuła skupia się na sytuacjach z codziennego życia mieszkańców, np. zabawie z dziećmi, relaksującej drzemce, parze tańczącej w zaciszu swojego mieszkania.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/teczowy-dywan-w-ikea-w-polsce-trzeba-miec-odwage-na-taka-akcje-opinie ##
IKEA z akcją "Witaj w lepszym domu"
Kampania IKEA "Witaj w lepszym domu" podkreśla rolę dobrego samopoczucia i relaksu płynącego z harmonijnie urządzonego domu oferującego zdrowe i bezpieczne rozwiązania. Marka pokazuje, że niezależnie od tego, czy potrzebujemy równowagi fizycznej, np. poprzez ułatwienie gotowania zdrowych posiłków dzięki różnym kuchennym akcesoriom, czy psychicznej – dbanie o komfortowe miejsce do odpoczynku – uporządkowana przestrzeń odgrywa istotny element w naszym codziennym poszukiwaniu harmonii.

Kampania obejmuje kanały telewizyjne oraz digital w ramach zasięgowych emisji wideo i display.
Za przygotowanie kreacji, strategii i konceptu kreatywnego odpowiada agencja Instinct pod okiem reżysera Nielsa Grabola oraz dyrektora fotografii Michaela Krichmana.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ikea-katalog-2021-rok-poradnik-lepszego-zycia-w-domu-zdjecia-gdzie-dostepny ##
Polską adaptację spotu przygotowała agencja VMLY&R. Za postprodukcję odpowiada studio Badi Badi, a za komunikację PR – agencja Garden of Words. Planowanie oraz zakup mediów do kampanii koordynuje w całości dom mediowy Wavemaker.











