Hasco-Lek przenosi obsługę mediową z Havas Media do Starcomu

Firma farmaceutyczna Hasco-Lek, do której należą takie marki, jak Ibum, Ulgix, Gripblocker, Hascosept i Hascovir wybrała do obsługi mediowej dom mediowy Starcom (Publicis Media). Dotychczas współpracowała w tym zakresie z Havas Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Hasco-Lek przenosi obsługę mediową z Havas Media do Starcomu

Starcom odpowiada za strategiczne planowanie, optymalizowanie i zakup powierzchni reklamowej w mediach online i offline dla wszystkich marek Hasco-Lek.

Firmy nie podają informacji na temat szczegółów przetargów. Nie ujawniają wielkości budżetu ani okresu, na jaki zawarły umowę.

Dotychczas obsługą mediową Hasco-Lek zajmował się dom mediowy Havas Media, który przejął budżet tego marketera od Carat Polska (grupa Dentsu) na początku 2018 roku.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"